1.1.Tyto všeobecné podmínky užití (dále jen „Podmínky“) upravují vzájemná práva a povinnosti dle zákona 89/2012 Sb. (dále jen „Občanský zákoník“) mezi společností Rekondice s.r.o., se sídlem Na Sadech 2036/18, 370 01 České Budějovice, IČO: 030 84 469 , zapsanou v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Českých Budějovicích vedené pod spisovou značkou C 31798 (dále jen „Poskytovatel“) a fyzickými nebo právnickými osobami přistupujícími do informačního systému Poskytovatele (dále jen „Uživatel“) uveřejněného na webových stránkách: „www.dobrakondice.cz“ (dále jen „Portál“) a do souvisejících aplikací Poskytovatele (společně s Portálem označovaných jako „Systém“) v souvislosti s poskytováním dále uvedených služeb Poskytovatele.
1.2. Poskytovatel a Uživatel mohou být v těchto Podmínkách dále označováni jednotlivě jako „Smluvní strana“, nebo společně jako „Smluvní strany“.
1.3. Všichni Uživatelé Systému jsou povinni dodržovat tyto Podmínky.
1.4. Poskytovatel informuje Uživatele, že má uzavřený samostatný Smluvní vztah i s obchodními partnery (dále jen „Partneři“), kteří poskytují produkty např. k testování a/nebo do soutěží (dále jen „Produkty“), jenž mohou být součástí Služeb poskytovaných Uživateli. Poskytovatel prostřednictvím Systému poskytuje Uživatelům jak vlastní služby, tak služby založené na spolupráci s Partnery (dále jen „Služby“), a to zejména:
Kompletní nabídka aktuálně poskytovaných Služeb poskytovaných Uživateli je uvedena v Systému.
1.5. Přestože Služba pro její užití (byť jen částečné) nemusí nutně přímo vyžadovat provedení registrace Uživatelem, řídí se využívání Služby těmito Podmínkami, případně podmínkami konkrétní Služby. Uživatel je povinen se s těmito Podmínkami, případně podmínkami konkrétní Služby, seznámit, přičemž zahájením využívání jakékoli Služby, vyslovuje svůj souhlas s Podmínkami, popř. podmínkami konkrétní Služby. Pokud Uživatel s těmito Podmínkami, případně podmínkami konkrétní Služby, nesouhlasí, je povinen zdržet se využívání Služby (případně i přístupu a užívání Systému, dle relevance).
2.1. dobrakondice.cz je portál, jehož cílem je zábavně-edukativní formou informovat širokou veřejnost v tématech jako jsou psychologie, rodina, péče o domácnost, zdravý životní styl, sport a relaxace, v některých případech také filozofie.
2.2. Portál představuje širokou platformu, která má uživatele primárně seznámit s problematikou. Prezentované informace jsou proto zjednodušeny pro snadnější pochopení širokou veřejností. Informace uvedené v článcích mohou obsahovat subjektivní názory a informace např. čerpané z cizích zdrojů.
2.3. Za účelem přizpůsobení obsahu a přístupu k neveřejnému obsahu je uživatelům poskytována možnost registrace uživatelského účtu. Portál registrovaným uživatelům přizpůsobuje doporučované články podle jejich preferencí.
2.4. Registrovaným Uživatelům Systém zpřístupňuje možnost účastnit se soutěží o produkty Partnerů. Uživatelé s registrací se mohou přihlásit do testování produktů poskytovaných Partnery. Produkty pro testování a soutěže jsou vybírány v souvislosti s tématikou Portálu.
2.5. Součástí spolupráce s Partnery mohou být slevové nabídky nebo slevové kódy, které mohou být distribuovány registrovaným uživatelům webu dobrakondice.cz
3.1. Akceptací těchto Podmínek dochází mezi Poskytovatelem a Uživatelem k uzavření smlouvy o poskytování Služeb dle ustanovení § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., Občanského zákoníku (dále jen „Smlouva“ nebo „Smluvní vztah“). Uživatel se uzavřením Smlouvy stává zákazníkem Poskytovatele.
3.2. Pro přístup do Systému je nezbytné, aby Uživatel provedl registraci (prostřednictvím registračního formuláře Systému) na Portálu, kam zadá vyžadované údaje (např. e-mailovou adresu/nick, heslo, jméno, příjmení, korespondenční adresu, telefonní kontakt aj.). Podmínky jsou součástí tohoto registračního formuláře a vymezují základní rámec Smluvního vztahu mezi Poskytovatelem a Uživatelem, a mohou být doplněny dalšími podmínkami pro konkrétní Služby zpřístupněné Uživateli v rámci Systému.
3.3. Uživatel bere na vědomí, že Poskytovatel není povinen uzavřít s Uživatelem Smlouvu a/nebo akceptovat registraci Uživatele, resp. Poskytovatel je (dle svého uvážení) oprávněn odmítnout registraci Uživatele (zejména takového, který dříve porušil Podmínky a/nebo Smlouvu, nebo jednal či jedná v rozporu s Podmínkami či obecně platnými právními předpisy).
3.4. Po provedení registrace Uživatele dle odst. 3.2. těchto Podmínek, Systém automatizovaně:
a) zašle potvrzení o provedení registrace (tzv. transakční e-mail) na e-mailovou adresu uvedenou Uživatelem do registračního formuláře,
b) založí v evidenci Poskytovatele Uživateli unikátní účet se zabezpečeným přístupem (dále jen „Uživatelský účet“), prostřednictvím kterého umožní Uživateli přistupovat do jeho uživatelského rozhraní,
c) aktivuje Uživateli přístup do části Systému určeného tomuto registrovanému Uživateli (dále též „Uživatelské rozhraní“), kde Uživatel může provádět správu svých údajů, nastavovat své volby a využívat Služby (např. účastnit se soutěží, testovat produkty ad. dle aktuálně zpřístupněných Služeb Poskytovatelem v Systému).
3.5. Uživatelský účet, resp. přístup do Systému je zabezpečen uživatelským jménem a heslem (dále jen „Přístupové údaje“).
3.6. Odesláním registračního formuláře budou údaje dle odst. 3.2. těchto Podmínek automatizovaně Systémem přeneseny do Uživatelského rozhraní, kde zůstanou, vyjma případu dle odst. 6.1, zpřístupněny příslušnému Uživateli po dobu trvání Smluvního vztahu. Uživatel je povinen tyto údaje udržovat aktuální. Poskytovatel (dle svého uvážení) umožní Uživateli změnu jeho údajů v Systému, a to spolu s novým odsouhlasením Podmínek.
3.7. Údaje uvedené Uživatelem v rámci registrace, dle odst. 3.2. těchto Podmínek a/nebo v Uživatelském rozhraní musí splňovat prohlášení Uživatele uvedená v odst. 4.1. těchto Podmínek, a zároveň jsou tyto údaje Poskytovatelem považovány za správné.
3.8. V případě, že při registraci dle odst. 3.2. těchto Podmínek Uživatel uvedl jeden nebo více nesprávných údajů a/nebo v průběhu Smluvního vztahu dojde ke změně (jednoho nebo více) registrovaných údajů Uživatele (tj. údajů uvedených Uživatelem při registraci dle odst. 3.2. těchto Podmínek), je Uživatel povinen příslušné změny údajů opravit/aktualizovat v Uživatelském rozhraní Systému, jinak je Poskytovatel oprávněn jednat, jako by k žádným změnám nedošlo, přičemž za škody takovým jednáním vzniklé odpovídá Uživatel, který je zároveň povinen nahradit vzniklou újmu Poskytovateli a dotčeným třetím stranám.
3.9. Uživatel je povinen, v rámci registrace dle odst. 3.2. těchto Podmínek a následně i po celou dobu trvání Smluvního vztahu s Poskytovatelem, naplňovat prohlášení učiněná v odst. 4.1. a 4.2. těchto Podmínek. V případě změny (jednoho nebo všech) prohlášení Uživatele uvedených v odst. 4.1. a/nebo nedodržení prohlášení a dle odst. 4.2. těchto Podmínek v průběhu Smluvního vztahu, je Uživatel povinen příslušné změny a/nebo nedodržení prohlášení prokazatelně sdělit Poskytovateli, jinak je Poskytovatel oprávněn jednat, jako by k žádným změnám nedošlo, přičemž za škody takovým jednáním vzniklé odpovídá Uživatel, který je povinen nahradit vzniklou újmu Poskytovateli a dotčeným třetím stranám.
3.10. Uživatel je oprávněn používat Portál v souladu s těmito Podmínkami.
4.1. Uživatel prohlašuje a zaručuje se, že:
4.2. Uživatel dále prohlašuje a zavazuje se, že:
5.1. Spolu s ostatními oprávněními uvedených v Podmínkách je Poskytovatel dále oprávněn dle svého uvážení a bez nutnosti předem informovat konkrétního Uživatele, zejména:
6.1. Uživatel bere na vědomí, že:
7.1. Poskytovatel zpřístupňuje Uživatelům Služby a/nebo Systém za dalších podmínek:
7.2. Pokud není Poskytovatelem stanoveno jinak (např. v rámci poskytované Služby), Uživatel není oprávněn užívat název Poskytovatele ani Partnerů, názvy Produktů, název Systému, loga, jména ani žádná jiná označení Poskytovatele a/nebo Partnerů.
7.3. Pokud Uživatel v souvislosti s využíváním Služby zpřístupní Poskytovateli a/nebo Partnerovi svá autorská díla, zejm. vyjádření, textace, dokumenty, fotografie, audio nebo video záznamy či jiný obsah Uživatele (dále jen „Uživatelský obsah“), výslovně, dobrovolně a bezplatně tím uděluje Poskytovateli časově neomezenou nevýhradní licenci k níže uvedeným způsobům užití Uživatelského obsahu (dále též „Uživatelská licence"). Předmětem Uživatelské licence se rozumí jakýkoli výsledek činnosti Uživatele zpřístupněný Poskytovateli (předně prostřednictvím Systému) pro jakoukoli Službu. Poskytovatel je zároveň oprávněn jakýkoli Uživatelský obsah kdykoli odstranit ze Systému.
7.4. Uživatel prohlašuje, že je oprávněn poskytnout Uživatelskou licenci Poskytovateli (a/nebo Partnerovi např. v rámci konkrétní Služby), a že poskytnutím takové licence ze strany Uživatele, ani jejím využitím ze strany Poskytovatele a/nebo Partnera nemůže dojít k porušení práv třetích stran.
7.5. Poskytovatel je v rámci Uživatelské licence oprávněn Uživatelský obsah zobrazovat, používat, pozměňovat, upravovat, kopírovat či jinak rozmnožovat, slučovat či vytvářet odvozená díla, předávat, poskytovat podlicence (zejm. Partnerům), reprodukovat, zveřejňovat či jinak šířit nebo zpřístupňovat ostatním Uživatelům a/nebo třetím stranám, zejména prostřednictvím Systému, sociálních sítí a/nebo dalších webových stránek Poskytovatele či třetích stran, a to i po ukončení Smluvního vztahu, pokud se s Uživatelem (např. v rámci konkrétní Služby) nedohodne jinak.
7.6. Odměna Uživatele za poskytnutí Uživatelské licence dle odstavce 7.3. - 7.5. Podmínek je již zahrnuta v rámci Služeb Poskytovatele poskytnutých Uživateli a Uživatel prohlašuje, že tuto Uživatelskou licenci poskytuje Poskytovateli dobrovolně a související odměnu dle tohoto odstavce považuje za dostatečnou a přiměřenou.
7.7. Poskytovatel není povinen Uživatelskou licenci využít.
8.1. Uživatel může Smluvní vztah kdykoliv jednostranně ukončit písemnou výpovědí předně prostřednictvím elektronické komunikace. Výpověď lze podat i bez udání důvodů. Výpovědní doba je deset (10) pracovních dnů a začíná běžet prvním pracovním dnem následujícím po doručení výpovědi Poskytovateli.
8.2. Ukončením Smlouvy není dotčeno využívání Uživatelské licence udělené Poskytovateli dle odst. 7.3. - 7.5. těchto Podmínek vč. dalších ustanovení Smlouvy z jejichž obsahu nebo účelu vyplývá, že mají být účinná i po ukončení Smlouvy. Uživatel bere na vědomí a souhlasí s tím, že i po ukončení Smlouvy je Poskytovatel i nadále oprávněn sdílet obsah a informace uveřejněné Uživatelem a dále uveřejňovat takový obsah a informace v Systému či prostřednictvím Partnera.
9.1. Poskytovatel komunikuje s Uživateli telefonickou nebo písemnou formou, a pro tyto účely využívá následující komunikační kanály:
9.2. Uživatel souhlasí, že s Poskytovatelem budou využívat předně komunikace dálkovými prostředky (zejména při uzavření Smlouvy a využívání Služeb a/nebo Systému). Náklady vzniklé Uživateli v této souvislosti (např. telefonní poplatky či připojení k internetu) nese Uživatel sám bez účasti Poskytovatele. Poskytovatel tímto prohlašuje, že Uživateli neposkytuje prostředky komunikace na dálku a ani mu v této souvislosti neúčtuje žádné poplatky. Náklady Uživatele za prostředky komunikaci na dálku pro přístup do Systému se neliší od základní sazby tarifu subjektu, který tyto prostředky poskytuje Uživateli.
9.3. Poskytovatel může zajišťovat poskytování Služeb a/nebo Systému také prostřednictvím třetích stran.
9.4. Pokud není písemně dohodnuto jinak, veškerá komunikace mezi Poskytovatelem a Uživatelem týkající se právních záležitostí souvisejících se Smluvním vztahem probíhá na příslušnou kontaktní adresu pro dopisní korespondenci druhé Smluvní strany (u Uživatele na kontaktní adresu uvedenou v Systému).
9.5. Poskytovatel se s Uživatelem zároveň dohodl, že pro běžnou komunikaci přednostně užijí elektronickou formu komunikace prostřednictvím elektronické pošty, a to na adresu elektronické pošty:
Poskytovatel však umožňuje i další formy dle odst. 9.1. těchto Podmínek.
9.6. Poskytovatel žádá Uživatele před vznesením jejich dotazu či požadavku, aby zkontrolovali nastavení a volby v ve svém Uživatelském rozhraní Systému.
10.1. Veškeré osobní údaje Poskytovatel považuje za důvěrné a jsou zpracovány a uchovávány v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů). Poskytovatel si vyhrazuje právo žádat o údaj data narození jako kontrolu plnoletosti.
10.2. Poskytovatel, jakožto správce tímto informuje, že subjekt údajů je oprávněn požadovat informace a přístup ke svým osobním údajům, které o něm správce zpracovává, opravu nebo výmaz osobních údajů, omezení zpracování osobních údajů, případně informaci, jestli v souvislosti s jeho údaji dochází k automatizovanému rozhodování, včetně profilování. V případě zpracování osobních údajů na základě oprávněného zájmu správce má subjekt údajů, rovněž právo vznést námitku proti zpracování svých osobních údajů z důvodů týkajících se jeho konkrétní situace, které v námitce popíše. Dále má subjekt údajů právo v určitých případech na přenositelnost osobních údajů. Všechna tato práva může subjekt údajů, realizovat v písemné či elektronické formě prostřednictvím komunikačních kanálů Poskytovatele dle odst. 9.1.
10.3. Subjekt údajů má rovněž právo podat stížnost k Úřadu pro ochranu osobních údajů se sídlem Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, e-mail: posta@uoou.cz, tel.: +420 234 665 111 nebo k jinému příslušnému dozorovému úřadu v souvislosti se zpracováním osobních údajů, a to především v členském státě jeho obvyklého pobytu, výkonu práce nebo místa, kde došlo k údajnému porušení Nařízení. Primárně však doporučujeme se se svými požadavky a reklamacemi obracet na Poskytovatele.
10.4. Kompletní informace o zpracování osobních údajů jsou zveřejněny na Portálu pod odkazem „Osobní údaje“.
11.1. Poskytovatel v rámci Systému administruje účty registrovaných Uživatelů, přičemž jedná v souladu s těmito Podmínkami a platnou legislativou, a na základě požadavků Uživatelů, nejsou-li v rozporu s těmito Podmínkami a/nebo platnou legislativou.
11.2. Veškeré úkony k Uživatelskému účtu mohou být provedeny pouze (i) na základě uvážení Poskytovatele, (ii) požadavku Uživatele, případně (iii) požadavku třetí strany, která doloží (své zastoupení ve smyslu § 436 a násl. Občanského zákoníku např. na základě plné moci udělené Uživatelem třetí osobě pro vyřízení jeho požadavku u Poskytovatele, nebo na základě listiny opatrovníka či jinak), že může za Uživatele jednat.
11.3. Pokud třetí strana jedná za Uživatele, který zemřel, Poskytovatel standardně vyžaduje prokázání uvedené skutečnosti předložením dokumentu (např. úmrtního listu, potvrzení o úmrtí ad.) v případě, že třetí strana požaduje úkony k Uživatelskému účtu (např. zrušení Uživatelského účtu – ukončení Smluvního vztahu s Poskytovatelem, ukončení aktivních Služeb ad.). Zastavení přímého marketingu a zasílání obchodních sdělení Poskytovatel provádí automaticky ve chvíli, kdy je v písemné či elektronické formě prostřednictvím kontaktních kanálů Poskytovatele informován o úmrtí nebo o změně stavu Uživatele, který pozbyl způsobilost k právním úkonům.
12.1. Aktuální znění těchto Podmínek je zveřejněno v Systému (předně na Portálu) a nahrazuje všechna předchozí znění Podmínek a všechna předchozí ujednání Smluvních stran.
12.2. Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto Podmínky kdykoli jednostranně měnit či doplňovat.
12.3. Nové znění Podmínek nabývá účinnosti okamžikem uveřejnění v Systému.
12.4. Uživatel je povinen se před každým vstupem do Systému přesvědčit se, zdali Poskytovatel (ne)aktualizoval znění Podmínek, případně se s novým zněním Podmínek seznámit.
12.5. V případě vydání (nových) Podmínek, Uživatel akceptuje tyto Podmínky nejbližším přihlášením do Systému a/nebo pokračováním v čerpání poskytovaných Služeb podle toho, co nastane dříve. Na změny Podmínek mohou být Uživatelé v Systému upozorněni např. při přihlášení, přičemž jim může být dána možnost se s Podmínkami (nad rámec povinností Poskytovatele a jejich předchozího uveřejnění na Portálu) předem seznámit a vyjádřit svoji vůli (akceptovat je nebo odmítnout) dříve, než budou pokračovat ve využívání Služeb. Dalším využívaním Služeb a/nebo Systému však Uživatel dává najevo svou svobodnou vůli, že akceptuje nové Podmínky v plném rozsahu. V případě, že Uživatel s novými Podmínkami nesouhlasí, není dále oprávněn využívat Systém ani Služby Poskytovatele.
13.1. Tyto Podmínky jsou primárně vyhotoveny v českém jazyce a řídí se právním řádem platným na území České republiky.
13.2. Stane-li se nebo bude-li shledáno některé ustanovení Podmínek neplatným, nevymahatelným nebo neúčinným, nedotýká se tato neplatnost, nevymahatelnost či neúčinnost ostatních ustanovení Podmínek. Poskytovatel se zavazuje nahradit do deseti (10) pracovních dnů od zjištění neplatné, nevymahatelné nebo neúčinné ustanovení ustanovením platným, vymahatelným a účinným se stejným nebo obdobným obchodním a právním smyslem.
13.3. Poskytovatel je oprávněn kdykoli a bez jakýchkoli nároků Uživatelů či Partnerů ukončit provoz Systému či jeho jednotlivých částí.
13.4. Práva vzniklá z těchto Podmínek, a to včetně jakýchkoliv případných pohledávek, nesmí být postoupena třetí straně bez předchozího písemného souhlasu Poskytovatele. Za písemnou formu nebude pro tento účel považována výměna emailových, či jiných elektronických zpráv.
13.5. Tyto Podmínky jsou platné a účinné od 1. 7. 2022.